عرفانعرفان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

نفس مامان و بابا

تولد دوسالگی

1394/9/2 17:12
نویسنده : مامان عرفان
946 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارک عزیز دلمماچماچماچ

عزیز خوشششگل من خیلی خیلی ببخش امسالم نشد برات تولد بگیریم.امسال تصمیم داشتم شام درست کنم و خاله ها و عمه ها و دوتا مامان جون و باباجون رو دعوت کنیم و یه جشن تولد ساده بگیریم برای پسر گلمون ولی قسمت نبود بخاطر فوت مامان بزرگم که دو هفته پیش بود نشد...خودم هم بعد فوت ننه مرجان دیگه دل و دماغ این کارا رو نداشتمناراحت...ولی شب تولدت نتونستم یه کیکم درس نکنم بخاطر همین خیلی سریع یه کیک ساده ی خوشمزه درس کردم و چند تا دونه شمع گذاشتم روش بردیمش پایین خونه بابا اردشیر چون ماهانم اونجا بود که ذوق کنید٬با این حال بازم خیلی خوب بود شما و ماهان اینننقد ذوق کرده بودید و دس میزدید و میخوندید تولد تولد تولدت مبارک...قلب

ان شاالله سال بعد هم بزرگتر میشی هم با یه کادوی خیلی بزرگ یه جشن حسابی برات میگیریمقلبماچ ان شاالله بتونم بزرگ شدن و موفقیتت رو ببینم و لذت ببرم؛عاششششقتم عززززیزززززم؛ تو تمام هستی من و بابایی هستی.

خییلی وقته پسر باهوشم دیگه کامل میتونه جمله بندی کنه و اکثر حروف که بیشتر بچه ها تو این سن نمیتونن تلفظ کنن تو میتونی تلفظ کنی مثل:«ف»٬ «ک»٬ «گ»٬ «چ»٬ «خ»٬ «ش»٬ «س»٬ «ز»٬ «ت»٬ «پ»و....

کلماتی که تلفظشون رو خیلی بامزه میگی:

قورباغه:بَغوغه

آشپزخونه:آبشونه

سفره:سرفه

تخم مرغ:تُمِ مُغ

مدرسه:مِردِسه

ببخشید:بِگَشید

نشستم:شِشیدم

کاکائو:کاکایو

شکلات:هوشکلات

اصفهان:اصدَهان

تولد:تلَلُد

مبارک:مِبارک

قاشق:چاشق

مواظب:مُظابه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بانو
13 اسفند 94 7:11
سلام وبلاگ زیبای دارین برای افزایش ترافیک وبلاگتون راهکارهایی دارم به سایت من سر بزنید موفق باشید