عرفانعرفان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

نفس مامان و بابا

کارای جدیدت

1392/12/15 20:34
نویسنده : مامان عرفان
391 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم الآن دیگه هرچیزی جلوت میگیرم دستتو میاری جلو و اونو با انگشتای کوچیکت میگیریقلبالهی فدات بشم دو تا گل داری که خیلی دوسشون داری راحت میتونی ساقه هاشونو تو دستت بگیری.قلبقلب

چند روزیه که سعی میکنی برگردی روی شکم تا روی پهلو میری اینقد دست و پا میزنی که خسته میشی...خاله راضیه یه عروسک برات آورده،خیلی خوشرنگه و موزیک میزنه که خیلی دوسش داری وقتی میذارمش کنارت دستاتو طرفش میبری و سعی میکنی بگیریش...

وقتی هم میخوابی اینقد تکون میخوری و میچرخی که...

عززززیزم الهی همیشه سالم و سلامت باشیقلبخیییلی دوستت دارم.بووووووووووووسماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله راضیه
16 اسفند 92 13:26
سلام سلام،عزیز دلم چقدر خوشکلی تو،چقد خنده هاتو دوست دارم خیلی خوشکل می خندیخیلی خیلی دلم برات تنگیده،خیلی عکسات خوشکله،ایشالله که موهات زودی بلند شده بین خودمون بمونه موی بلند بیشتر بت میاد دیگه نذار مامانی و بابایی موهاتو کوتاه کنن
سعیده
18 اسفند 92 19:06
سلام مرضیه جون ماشاله چه خوشکله، ایشالا هزار سال زنده و سربلند باشه از طرف من یه بوس آبدارش کن ازم بهت سر میزنم.
مامان عرفان
پاسخ
سلام سعيده جان،ممنون،ايشالله ني ني شما هم سالم و سلامت به دنيا بياد.